Ορίστηκαν άλλοι δύο αντιδήμαρχοι στο Δήμο Αργιθέας

Σε αναπροσαρμογή των καθηκόντων των νυν (δύο) αντιδημάρχων και την προσθήκη επιπλέον δύο αντιδημάρχων μετά τις αλλαγές που προχώρησε το Υπουργείο Εσωτερικών και οι οποίες δημοσιεύθηκαν σε Φ.Ε.Κ. στις 30 Οκτωβρίου 2019 προχώρησε με απόφασή του ο Δήμαρχος Αργιθέας Ανδρέας Στεργίου.

Έτσι τους δύο νυν αντιδημάρχους Χαράλαμπο Πούλιο και Ηλία Τσιατσιάνη που έχουν θητεία έως 30 Σεπτεμβρίου 2020 προστέθηκαν από 11ης Νοεμβρίου 2019 και μέχρι 31 Δεκεβρίου 2020 ο Στυλιανός Κωφός και η Όλγα Κορλού.

 

Ολόκληρη η απόφαση του δημάρχου

Αριθμός απόφασης  244  / 2019

Ορισμός Αντιδημάρχων για το χρονικό διάστημα από 11 – 11 – 2019 μέχρι και 31 – 12 – 2020 και αναπροσαρμογή καθηκόντων των Αντιδημάρχων που ορίστηκαν με την υπ΄ αριθμό 204 / 2019 απόφαση Δημάρχου»

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΡΓΙΘΕΑΣ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α’ 134).
  1. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  1. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
  1. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
  1. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 για τον Δήμο Αργιθέας, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 3.450 κατοίκους.
  1. Το γεγονός ότι ο Δήμος Αργιθέας έχει τρείς (3) Δημοτικές Ενότητες.
  1. Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν τέσσερις (4) Αντιδήμαρχοι.
  1. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. Ν.4635/19, Άρθρο 177, παρ 1Α. (ΦΕΚ. 167 Α΄/30-10-2019).
  1. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου (ΦΕΚ 527 / 03-04-2015).

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Την αναπροσαρμογή των καθηκόντων των κατωτέρω Αντιδημάρχων του Δήμου Αργιθέας, με θητεία από 04-09-2019 μέχρι 30-09-2020, όπως ορίστηκαν με την υπ΄ αριθμό 204 / 2019 απόφαση Δημάρχου και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

Α.1. Τον κ. Πούλιο Χαράλαμπο του Βασιλείου Αντιδήμαρχο Οικονομικών και Διοικητικών

και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1.   Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:

-Την εποπτεία και την ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Κτηματολογίου, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου – Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.

-Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους οι οποίοι έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ. 1 περιπτ. Ε Ν 3852 / 2010), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.

2.   Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:

-Την εποπτεία και την ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης.

-Την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού.

-Τη χορήγηση αδειών του προσωπικού.

-Την τέλεση γάμων.

-Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών.

-Τη λειτουργία των ΚΕΠ.

-Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων, πιστοποιητικών και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

3.   Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου

-Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

-Την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

-Την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.

-Την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή.

-Τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών.

-Τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.

-Την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α’/2001).

– Γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

 

Α.2. Τον κ. Τσιατσιάνη Ηλία του Κωνσταντίνου Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Καθημερινότητας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1.   Τεχνικών Έργων και ιδίως:

-Την εποπτεία και την ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα το Γραφείο των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης

-Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών – Επίβλεψης έργων.

-Την εποπτεία και την ευθύνη των δικτύων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης.

2.   Τη συνεργασία με τους προέδρους και τα τοπικά συμβούλια των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

  1. Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού. Την οργάνωση και την εποπτεία του Γραφείου Κίνησης οχημάτων και μηχανημάτων έργων. Τον έλεγχο και τη συντήρηση παντός τύπου οχημάτων – μηχανημάτων.

  1. Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου – Γραμματείας.

  2. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, του Περιβάλλοντος και της Πολιτικής Προστασίας και ιδίως:

-Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της ανακύκλωσης, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.

-Την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος και πρασίνου. – Το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας.

-Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.

-Την ευθύνη για τις αμμοληψίες και εκμετάλλευσης ορυκτών υλικών. – Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων.

-Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.

-Την εποπτεία και καλή λειτουργία των παιδικών χαρών.

-Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων.

Β. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους, με θητεία από 11 – 11 -2019 μέχρι 31 – 12 – 2020 και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

Β.1. Τον κ. Κωφό Στυλιανό του Παναγιώτη Αντιδήμαρχο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Ψηφιακής Πολιτικής και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1.   Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Ψηφιακής Πολιτικής και ιδίως:

-Την ανάπτυξη και παρακολούθηση της Μηχανοργάνωσης όλων των υπηρεσιών του Δήμου, των Συστημάτων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, των νέων τεχνολογιών, καινοτομιών και των ζητημάτων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διαφάνειας.

-Την εποπτεία και ευθύνη για το συντονισμό των θεμάτων Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, υποχρεώσεων που προκύπτουν από το πρόγραμμα «Διαύγεια».

-Την εποπτεία και έλεγχο της Υπηρεσίας Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής.

-Τη συνεργασία με τους Προέδρους τα Μέλη και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του.

-Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.

-Την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.

2.   Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων και ιδίως:

-Την εποπτεία, έλεγχο και παρακολούθηση συγχρηματοδοτούμενων από την Ευρωπαϊκή Ένωση αναπτυξιακών προγραμμάτων (ΕΣΠΑ, ΣΕΣ).

-Την άντληση πληροφόρησης από υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αρμόδιων Υπουργείων, κ.ά., για δυνατότητες χρηματοδότησης έργων με αναπτυξιακό χαρακτήρα, η ενημέρωση των τοπικών φορέων και η συνεργασία με τοπικούς και άλλους φορείς για την από κοινού αξιοποίηση αναπτυξιακών προγραμμάτων, δράσεων και πρωτοβουλιών.

-Την εποπτεία των διαδικασιών, συνεργασιών, δράσεων, κλπ σχετικά με τη συμμετοχή του Δήμου σε δίκτυα με Περιφέρειες, Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, καθώς και άλλους φορείς της Ελλάδας και του εξωτερικού.

-Την εποπτεία των διαδικασιών, συνεργασιών και δράσεων που σχετίζονται με το Σύμφωνο των Δημάρχων.

-Την εποπτεία και έλεγχο του τουριστικού σχεδιασμού και υποδομών.

-Τη συλλογή και την τήρηση στοιχείων για την οικονομική, κοινωνική, πολιτιστική κατάσταση στο Δήμο καθώς και για πηγές χρηματοδότησης αναπτυξιακών προγραμμάτων.

-Τη διενέργεια ερευνών, την εκπόνηση αναπτυξιακών μελετών, την επισήμανση των προτεραιοτήτων έργων και μέτρων και την τήρηση αρχείου αναπτυξιακών μελετών και ερευνών και έργων που έχουν εκτελεστεί και εκτελούνται στο Νομό και στο Δήμο.

-Το σχεδιασμό και προγραμματισμό κοινών ενεργειών με τοπικούς και υπερτοπικούς φορείς για την υποβολή προτάσεων και την προώθηση κοινών αναπτυξιακών δράσεων.

-Την εξειδίκευση του Στρατηγικού Πλαισίου Ανάπτυξης του Δήμου σε έργα και δράσεις οικονομικής, και κοινωνικής, περιβαλλοντικής προστασίας, ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού και -γενικότερα – βελτίωσης της ποιότητας ζωής σε βραχυχρόνιο και ετήσιο ορίζοντα.

 

Β.2. Την κα. Κορλού Όλγα του Ηλία, Αντιδήμαρχο Νομικών Υποθέσεων, Κοινωνικής Μέριμνας και Πολιτισμού και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1.   Νομικών και Κοινωνικών θεμάτων και ιδίως:

-Τη διαχείριση των νομικών ζητημάτων και εκκρεμοτήτων του Δήμου.

-Τα θέματα σχετικά με Κοινωνικές δομές και Ανάπτυξη τους για την προστασία των δημοτών

-Τα θέματα Κοινωνικών Υπηρεσιών (Υγείας, Πρόνοιας, κλπ), Ευπαθών ομάδων πληθυσμού, κοινωνικών δομών και προστασίας κατά της φτώχειας.

2.   Πολιτιστικών θεμάτων και ιδίως:

-Την εποπτεία, την οργάνωση και τον έλεγχο του πολιτιστικού τομέα και των πολιτιστικών δραστηριοτήτων.

-Την συνεργασία με Σωματεία και Συλλόγους που έχουν την έδρα τους στο Δήμο, προς το σκοπό της επιλεξιμότητας των προγραμμάτων δράσης τους που επιχορηγούνται από τον Δήμο.

-Την εποπτεία των διαδικασιών, συνεργασιών, δράσεων, κλπ σχετικά με τον τουρισμό και την προβολή του δήμου.

-Τα θέματα ανάπτυξης αθλητισμού και εθελοντισμού.

Γ. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του Προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.

Δ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Πούλιου Χαράλαμπου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσιατσιάνης Ηλίας και τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Τσιατσιάνη Ηλία που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κωφός Στυλιανός και τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κωφού Στυλιανού που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Κορλού Όλγα.

Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Πούλιος Χαράλαμπος και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Τσιατσιάνη Ηλία.

ΣΤ. Εισηγούνται τα θέματα των αρμοδιοτήτων τους στην οικονομική επιτροπή και το Δημοτικό Συμβούλιο και υπογράφουν την αλληλογραφία των αρμοδιοτήτων που τους μεταβιβάζονται

Η. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τοπική εφημερίδα του νομού και να αναρτηθεί στην  ιστοσελίδα  του  Δήμου,  στον  πίνακα  ανακοινώσεων  του  Δήμου  και  στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»

Ο Δήμαρχος

Στεργίου Ανδρέας

 

Η απόφαση σε μορφή PDF